Love for Food

Home Improvements: Wooden Crates

beforeafter1Today a friend my of mine was asking around on Facebook where he could get wooden crates for a project, which reminded me that I have been wanting to share some ideas on how to incorporate crates into your home decor. I’m a big fan and they are really cheap and easy to come by. I used sandpaper on the edges and then applied 3 layers of white paint. They look great in any color really and can give a room a fun splash of color. I definitely plan on getting some more, I want to expand our shoe shelves, make a side table and perhaps even use some as cupboards in the kitchen. So below are a few ways to use crates, I hope you like them. /// Hoje um amigo meu estava perguntando no Facebook aonde que ele conseguiria caixas de laranja para um projeto. Isso me lembrou que eu estava querendo compartilhar umas ideias de como incorporar essas mesmas caixas na decoração de casa. Acho elas lindas e são baratas e fáceis de encontrar. Usei uma lixa (papel) nos cantos e dei 3 demãos de tinta branca. Elas ficam bonitas em qualquer cor e podem dar um toque de cor divertido ao ambiente. Eu pretendo pegar mais algumas, quero expandir o sapateiro, usar uma de mesinha e talvez até prender umas na parede da cozinha como prateleiras. Então abaixo tem alguns jeitos de usar as caixas, espero que gostem.
DSC_8632 DSC_8638 DSC_8639 DSC_8647