Love for Food

About

You could ask: 'A German girl, living in Brazil, writing in English?!' As we say in Germany: 'Why easy if you can have it the hard way?' No, just kidding. Actually this way I can reach far more people. I've been writing for AiÊ! Fashion for almost 3 years now and thought, why not give my own blog a shot. In Portuguese for all my Brazilian Babes and in English for the rest of this fancy pants world. This blog will be about inspiration, creation, vacation, my shiny disco pants nation. I'll share with you all the beautifull things I find, on the internet, in shops, on the streets and all over the place and I hope you will enjoy it as much as I do.
/// Você pode perguntar: 'Uma alemã, morando no Brasil, escrevendo em inglês?!' Como nos dizemos na Alemanha: 'Porque fácil, se dá pra ser complicado?' Não, brincadeira. Na verdade é porque dessa forma eu consigo alcançar mais pessoas. Há quase 3 anos eu escrevo pelo AiÊ! Fashion e agora me veio a ideia, porque nao fazer um blog só meu? Em português para todos os Brazilian Babes e em inglês para o resto desse mundinho. Esse blog será sobre inspiração, criação, viagens, e meu cotidiano. Eu quero compartilhar com vocês todas as coisas lindas que eu acho na internet, nas lojas, nas ruas e por onde eu vou e eu espero que vocês curtirão tanto quanto eu. Hit it!