Love for Food

Greenback Boogie

cora-por-renatac5
And because life is not always a beach, today it’s back to business. I have loved these pants ever since I found them at a thrift shop for only R$20. They were originally men’s trousers that probably had a matching blazer, but gladly fit me just right around the waist. And since 80% of all pants don’t come in my leg length, no problem with these, I’m used to it. And please don’t judge a piece of clothing by its label: male, female, day, night, fancy, casual… you make the rules. /// E porque não da para viver só na praia, hoje voltamos ao negocio. Eu amei essa calça desde o dia que a encontrei no brechó por apenas R$20. Originalmente era uma calca masculina que provavelmente com um blazer fazia um terno completo, mas felizmente me serviu direitinho na cintura. Já que 80% das calças não vem no meu comprimento, também não vejo problema neste caso, já me acostumei. E por favor não julguem uma peça com rótulos: masculino, feminino, dia, noite, chic, casual… você que manda. cora-por-renatac1 cora-por-renatac3 cora-por-renatac4cora-por-renatac6Pants | Thrift Shop Top | H&M Trend Purse | Flea Market Scarf, Necklace & Sunnies | H&M Photos by Renata Cechinel Song