Love for Food

Smarty Pants

coralyn1 (1)After hating the fact that I need glasses for most of my adolescent life, I recently got a new pair that I now wear with a certain pride that says, yeah these make me look smart and I actually need them. No plastic lenses for hipster intellectuals. Haha. So here is another (not too serious) office outfit. Since the pants already come with a cool pattern, I chose a neutral top and added accessories in more or less similar colors. /// Após ficar odiando o fato que eu uso óculos pela maior parte da minha adolescência, eu recentemente comprei um par novo que ando usando com um certo orgulho do tipo, sim isso me faz aparecer esperta e eu realmente preciso deles. Nada de lentes de plastico para hipsters intelectuais. Haha. Então aqui vai mais um look (não tão sério) de escritório. Já que a calça tem uma estampa legal, escolhi uma blusa mais neutra e acrescentei acessórios em cores parecidas. coralyn1 (3)coralyn1 (4) coralyn1 (2)coralyn1 (5)coralyn1 (6)
Happy Friday, have a great weekend and see you monday!! /// Boa sexta, bom fim de semana e até segunda!! Top | Atmosphere Pants | H&M Shoes | Vintage from my grandma Purse | Flea Market Glasses | Vogue Photos Renata Cechinel